کد خبر: بازگشت-تیم-لیدزیونایتد-پس-از-چند-سال-به
۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۰
بازگشت تیم لیدزیونایتد پس از چند سال به لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری سلامت به نقل از استاد الدوحه شاگردان مارچلو بیلسا که سال گذشته به شکلی عجیب از صعود بازماندند، شب گذشته موفق شدند در الند رود با تک گل مایکل سول باوئر، 1-0 بارنزلی را شکست بدهند و برای صعود به لیگ برتر تنها به یک امتیاز نیاز داشته باشند.

اما پیش از دیدار بعدی شان مقابل دربی کانتی، رقیب اصلی شان وست بروم امشب مقابل هادرسفیلد با نتیجه 2-1 شکست خورد تا صعود لیگ همین امشب قطعی شود

اخلاق خاص و منحصر به فرد مارچلو بیلسا باعث شد او در اقدامی متفاوت هدایت تیم دسته اولی لیدز یونایتد را بر عهده بگیرد و حالا این باشگاه انگلیسی فاصله ای تا بازگشت به لیگ برتر بعد از 16 سال ندارد. لیدز یونایتد که در ابتدای هزاره جدید حتی در سطح قاره ای نیز تیمی مطرح بود و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2001 به نیمه نهایی نیز رسید، در فصل 04-2003 از لیگ برتر سقوط کرد و در تمام این سالها در حسرت بازگشت به سطح اول فوتبال انگلیس بود.

لیدز یونایتد در این دیدار نمایش خوبی داشت، اما در نهایت با تکیه بر تک گل مایکل سولباوئر به پیروزی دست یافت. وست برومویچ رده دومی با 82 امتیاز پشت سر لیدز 87 امتیازی قرار دارد و به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این تیم قادر به صعود به لیگ برتر باشد. تقابل بیلسا با آن ژست همیشگی و نشستن کنار زمین، با سرمربیان بزرگی چون پپ گواردیولا، یورگن کلوپ و ژوزه مورینیو بی شک به جذابیت های لیگ برتر اضافه خواهد کرد.

مترجم: بابک جهانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha